נגישות חברת "דלק"

דלק, חברת הדלק הישראלית, פרוסה בכ-250 תחנות דלק ברחבי הארץ, ובהן כ- 220 חנויות נוחות ברשת "מנטה". 

בחברת "דלק" חשוב לנו לתת את השירות המקצועי והטוב ביותר לכלל לקוחותינו, לשם כך, אנו פועלים לביצוע התאמות בתחנות ובחנויות הנוחות אשר יאפשרו גם ללקוחות עם מוגבלויות להשתלב בחברה בדרך של כבוד, שוויון ועצמאות. 

  

הסדרי הנגישות 

תחנות התדלוק של החברה הונגשו באופן מלא על פי כל דין, עברו סיקרי נגישות ע"י יועצי נגישות, מתו"ס ושירות. כל העובדים נותני השירות עברו את סך ההדרכות הנדרשות ומודעים לנהלי הנגישות של החברה. בכל תחנה מוסדרת חנייה נגישה, שירותים נגישים, כניסה נגישה ומערכת עזר לשמע. 

 

נגישות אתר האינטרנט 

אתר אינטרנט נגיש הינו אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים. חברת "דלק" מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות. 

  

מידע על נגישות האתר 

  • אתר זה עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013. 

  • החברה פעלה בהתאם להנחיות הנגישות בתקן הישראלי 5568 - "קווים מנחים לנגישות תכנים באינטרנט" ברמת AA ומסמך 0.WCAG2 הבינלאומי. 

  • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן Firefox. 

  • ייעוץ הנגשת אתר האינטרנט בוצע על ידי חברת A-2-Z שיווק ונגישות באינטרנט

  • לשם חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך אנו ממליצים להשתמש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר. 

 

שירות לקוחות נגיש 

עובדי החברה עוברים הדרכות נגישות במהלך קליטתם לעבודה ורענון נהלים אחת לשנה. מטרת ההדרכות ליצור מודעות בקרב עובדי החברה לעיקרון הנגישות ולהקנות להם כלים מעשיים למתן שירות נגיש. 

 

יצירת קשר 

  • רכז נגישות: גיא דהן. 

  • דואר: דלק, רח' גיבורי ישראל 7, אזור תעשיה נתניה דרום. 

  • טלפון: 09-8638598. 

  • פקס: 09-8638768.